2017. február 26., vasárnap

Skybell WiFi kamerás kapucsengő - Jelenlegi ára: 19 000 Ft

SkyBell Smart WiFi Doorbell
Ez egy kapucsengő, amely kapcsolódik a mechnanikus csengőhöz, de egyszerre alkalmas arra is, hogy a WiFi hálózatot használva az okostelefon appon is jelezzen bárhol is legyen a tulajdonos.
Vagyis csönget a postás, de nem vagy otthon, viszont meg tudod vele beszélni hová tegye le a bokrok mögé a csomagod.
Ugyanígy, csöngetnek, és látod ki áll az ajtó előtt.
12V-ot kell kapjon, valamint kell neki a WiFi kapcsolat.
Ez a verzió még a régebbi, de az ára is ezért ennyi, a HD verzió 240€... Ez 640x480-as képet ad, 120-130 fokos szögben.
Kivettem a csomagolásból, kipróbáltam, de végül az eladás mellett döntöttem, mert nekem kint, a kapun kéne. A szerkezetet szerintem jobb esőtől védett helyre felszerelni, VAGY teljesen vízmentesíteni felszerelés előtt (ezért adom el inkább). Mindenben hibátlan, működik.
A futárt vállalom (előre utalás esetén).


Jelenlegi ára: 19 000 Ft
Az aukció vége: 2017-03-08 14:53 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése