2017. május 25., csütörtök

Fiú Ruhacsomag 68-74 (2.) sok H&M - Jelenlegi ára: 4 900 Ft

Eladóvá váltak kisfiaim ruhái.
Van, amit mindketten hordtak, van, amit egyikőjük csak, és még olyan is van, amit egyikük sem.
Csomagba raktam őket, mivel sok van, és nem akarok egyesével bíbelődni velük.
Ennek megfelelően "sajnos" csomagot nem bontok, illetve mérni sem igazán méregetek. Azt gondolom, hogy ennél a korosztálynál, ilyen olcsó áron az ilyesmi fölösleges.
Utólagos számításaim során megállapítottam, hogy a csomagba tett ruhák darabára (eltekintve az "extra" ruháktól) 200 és 300 forint között van. Szerintem ez nagyon megéri. Én biztos megvenném, csak sajnos már a kicsi is kinőtte őket : )
A ruhák nagy részét én vásároltam, főleg a C&A-ban, illetve a H&M-ben. Tisztában vagyok vele, hogy a csomagban levő ruhák közül akár önmagában egy is került annyiba, mint az egész csomag ruha. Nem meggazdagodni kívánok tehát, hanem csak nincs kedvem a szeretetszolgálatnak elvinni az általam szeretett ruhákat.
A csomag tartalma:
1 tréning
3 nadrág (puha farmer- Little Kangaroos, 1 Tiny Ted, F&F- vékony, felgombolható)
4 kis zokni (H&M)
1 vastag sapi
1 vékony sapi
1 bébi baseball sapi
1 megkötős sapi (Vaganza)
1 rövidnadrág
1 kantáros nadrág (H&M)
2 póló (Next, Schiesser)
2 hosszúujjú póló (C&A, Disney)
2 hosszúujjú body (H&M, Lindex)
2 cipzáros pulcsi (Sergen Major, Next)
1 pizsama tipegő (Sergent Major)
1 pizsama nadrág (George)
összesen: 20darab + zoknik


Jelenlegi ára: 4 900 Ft
Az aukció vége: 2017-06-15 22:28 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése