2019. június 25., kedd

Ölelkezők, zsűrizett bisquit porcelán szobor, Világhy Árpád FISAIC I.díjas szobrászművész alkotása - Jelenlegi ára: 9 90

Világhy Árpád Műalkotása.
Modern artdeco jellegű porcelán szobor. Elismert Magyar művész alkotása. Zsűrizve 97/4 sorszám alatt. Egyedi, értékes ajándéktárgy lehet, vagy a saját enteriőröd színvonalát emelheti.
A művészről röviden: 1960-ban Budapesten születtem. A gimnáziumi tanulmányaim után a Képzőművészeti Kivitelező Vállalatnál dolgoztam, ahol sok remek mai magyar szobrász kisplasztikáit kiviteleztem terrakottából, pl.: Kerényi Jenő, Mikus Sándor, Borbás Miklós, Török Richárd. Ezekben az években tanultam a Vasutas Képzőművészeti Körben, ahol Kirchmayer Károly és Benedek György voltak a tanáraim. Egy évet töltöttem az Iparművészeti Főiskolának a gipszes műhelyében tanársegédként. Itt találkoztam, ismerkedtem meg több magyar és külföldi képző- és iparművésszel, illetve munkáikkal. 1994 óta vagyok a Magyar Alkotóművészek Országos Egyesületének tagja. Nagyon kedvelem a mintázott szobrokat, megragadnak emberi sorsok, jellemek, kezek, arcok, s a zene. Ezeket a motívumokat, ha már mintázottak, szeretem hiperrealista módon megragadni, hogy egyben friss, ropogós, mély és sugárzó legyen. Példaértékű munkám erre Edith Piafról készült szoborsorozatom, amelyben megtalálható az emberi sors, a jellemszínűség, a zene, a kéz, formák és gondolatok sokrétűsége. Ebből fakadnak új irányvonalak, gondolkodások és gondolatok közlése.
Önálló kiállításaim: o 1988 MN Helyőrségi K1ub Szolnok, Reptér o 1989 Pest megyei Tanács Flór Ferenc Kórház (Kerepestarcsa) o 1992 Budapest, XVI. Corvin Galéria o 1992 Budapest, Vízivárosi Galéria o 1992 Balatonszéplak, Hotel Kentaur o 1990 Ausztria, Villach FISAIC o 1989 Budapest, Indiai nagykövetség: Mahatma Gandhi portré o 2015 Ózd, Bolyki templom sírkertje: A kereszt útja - Kálvária Alkotótelepek: o 1990 Siklós, Nagyharsány o 1995 Bodajk o 2007 Kisújbánya o 2008 Kisújbánya Díjak: o 1990 Ausztria, Villach FISAIC I. díj o 1998 Budapest, Corvin Galéria Őszi Tárlat I. díj
Egyéb infó: Használt szignált műtárgy
Jellemzők, méretek: kb. 37, 5cm. magas.
Postaköltség: ha utalod az árát mindössze 600Ft.  csomagautomatába.
.
A művész bemutatása
Kedves Érdeklődő! Kérlek csak valós vásárlási szándékkal,
és fizetési képességgel licitálj, és csak akkor ha elolvastad a vásárlási feltételeket!
Kattints a segítség menüpontra!
Postai utánvételt csak minimum 20 pozitív visszajelzés fölött kérhetsz.
Kivétel a törzsvásárló!
Ha szeretnél e-mailben értesülni minden új aukciómról, kattints IDE , vagy az alábbi ikonra!


Jelenlegi ára: 9 900 Ft
Az aukció vége: 2019-07-16 12:25 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése