2020. május 30., szombat

Audrey Tautou - Julie Depardieu - Edouard Baer: Isten nagy, én kicsi vagyok DVD - Jelenlegi ára: 470 Ft


Isten nagy, én kicsi vagyok (DVD)
Bailly, Pascale
Audrey Tautou; Edouard Baer; Julie Depardieu; Catherine Jacob; Philippe Laudenbach; Mathieu Demy; Atmen Kalif
Neosz Kft.
Michele (Audrey Tautou) alig húszéves ízig-vérig párizsi diáklány, akinek a jelek szerint épp most siklott ki az élete. Persze nem vészesen, bár ő azt írja naplójában: húszéves vagyok és elrontottam az életem. Pedig Michele csak annyira van nehéz helyzetben, mint bármelyik kamaszlány, aki éppen egy szakításon van túl, valamint nem nagyon tudja, mit kezdjen jövőjével. Bár ez sem teljesen igaz, hiszen Michele folyamatosan modellkedik, és éli a párizsi ifjak aranyéletét, elmélyül a vallásokban és ismét szerelmes lesz.
Hangsáv(ok):
Dolby Digital 2. 0 francia; Dolby Digital 2. 0 magyar; PAL
Felirat(ok):
magyar; angol
Képformátum(ok):
16: 9 (1. 66: 1) (1. 78: 1) (1. 85: 1) (2. 35: 1) (2. 40: 1) (2. 55: 1) (2. 70: 1) (2. 76: 1) (2. 39: 1)
Stúdió:
Studio Canal
Korhatár:
Tizenkét év alattiak számára nem ajánlott
Extrák:
Közvetlen jelenetválasztás
Interaktív menü
Előzetesek


Jelenlegi ára: 470 Ft
Az aukció vége: 2020-05-31 04:10 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése